Društvene mreže postale su – potiskujući sve više klasične medije – i kada se radi o RH nezaobilazna moćna platforma i virtualni kanal komunikacije političara sa svojim biračima, a gradonačelnici i gradonačelnice koji to razumiju i aktivno, i otvoreno, transparentno, komuniciraju tim putem sa svojim građanima, dodatno grade svoju priču i stvaraju jači ‘community’, napose u izbornim političkim kampanjama kakve nas zasigurno u našim gradovima nisu zaobišli minulih i čini nam se neće zaobići ni u narednim mjesecima.

Među onima koji su se izvrsno prilagodili novim medijskim okolnostima i smjerovima spada i Dario Hrebak, gradonačelnik Bjelovara,  koji – kako  je to pokazalo naše nedavno istraživanje – zauzima poziciju u Top 10 brojem pratitelja (5.) na svom službenom Facebook profilu- 5.100, a popularan je i na privatnom profilu s blizu 2.000 fanova.

Ima aktivan FB profil još od prosinca 2007. i sam je na Facebooku vrlo aktivan što je i odraz velikog broja pratitelja. FB profil uređuje sam, bez pomoći, a objavljuje gotovo svakodnevno, ovisno o gradskim aktualnostima, to je najčešći sadržaj njegovih objava. Tu su događanja u Bjelovaru, projekti koji se provode i koji će se provoditi. Gradonačelnik Hrebak redovito komunicira s građanima putem svoga profila, ovisno koliko stigme odgovara na većinu komentara. Građani prate njegove objave, iako možda mnogi ne lajkaju ili ne komentiraju u tom trenu, no često šalju upite na gradske mailove što je još jedan dokaz da su društvene mreže itekako moćan medij koji dolazi do velikog broja građana. Gradonačelnik Bjelovara koristi i Instagram.

Naravno, kao i na svakom drugom profilu, dobiva puno lijepih komentara, ali i onih malo manje lijepih, koji su, napominje nam, na sreću, u manjini. Konstruktivna kritika je uvijek dobrodošla i svatko ima pravo izraziti svoje mišljenje, kao i pitati nešto što ne razumije, tvrdi nam.

-Društvene mreže su zasigurno danas velika pomoć u radu, ne samo gradonačelnika i gradova kao jedinica lokalne samouprave, već i svih poslovnih subjekata koji žele unaprijediti svoje poslovanje, privući investitore, nove ideje, ostvariti suradnju. Profil gradonačelnika u tome nije iznimka jer privlači građane koji se bave različitim poslovima, imaju ideje kako poboljšati grad, daju i kritike koje usmjeravaju i stoga je takva komunikacija u današnje vrijeme ne samo korisna, već i neophodna. Gradonačelniku je ona zasigurno jedna od smjernica za njegov rad u korist građana grada kojega vodi- naglašava Hrebak. (PL)