Ubrzana digitalizacija jedna je od najočitijih i jedina pozitivna ‘nuspojava’ epidemije korone – znanost i obrazovanje prebacili su se na digitalni mod, država sve više usluga prebacuje na digital, a istim smjerom ide i sve više gradova koji su, kao centri socijalnih interakcija i središta društvenih događanja, najpogođeniji ovom krizom. Sjednice gradskih vijeća održavaju se putem mailova ili videokonferencija, uspostavljaju se novi kanali komunikacije s građanima kojima se poruke šalju preko Vibera ili WhatsAppa, elektronski se rješavaju zahtjevi za propusnice, pokreću virtualne gradske tržnice, a dio gradova tek sad na digital prebacuje i ostale usluge poput podnošenja  zahtjeva za naknade za bebe ili stipendije…

Kako bismo saznali u kojoj mjeri točno i kojom brzinom se gradovi prilagođavaju novonastaloj situaciji i ovu veliku krizu koriste i kao priliku za poboljšanje svojih usluga i uvođenje novih metoda i procesa kako bi osigurali kontinuitet svojih usluga prema građanima i poduzetnicima, zajedno sa konzultantskom tvrtkom Apsolon pokrenuli smo veliko istraživanje. Kolege iz Apsolona poslali su svim gradovima upitnik, pa molimo da se uključite u naše istraživanje i ispunite ga, kako bismo dobili cjelovitu sliku i što potpunije podatke. U slučaju da niste dobili upitnik, javite nam se na mail redakcija@gradonacelnik.hr. Hvala! (M.P.D.)