‘Kada smo pokrenuli ideju da izradimo Smart City koncept uzeli smo u obzir  da su naši kapaciteti ograničeni i ne možemo si priuštiti gotova i skupa rješenja kao veliki gradovi. No, drago mi je da se naš Smart City realizira.’ kaže gradonačelnica Supetra Ivana Marković.

‘Danas sam potpisala dva ugovora za daljnju digitalizaciju sustava. Jedan je implementacija platforme za objavu i obradu digitalnih obrazaca koje će omogućiti građanima da sve obrasce prema gradu šalju elektronskim putem, da prate status rješavanja svoga problema putem kojeg će se maksimalno skratiti vrijeme obrade zahtjeva. Ukupna vrijednost projekta iznosi 243 tisuće kuna, a sufinancirana je od strane FZOEU.

Drugi ugovor koji sam potpisala je izrada cjelokupnog programskog rješenja i postavljanje opreme za praćenje stanja prometne gužve u trajektnoj luci (izrada web aplikacije, uvid u stanje gužve i kašnjenja po voznom redu, live prikaz sa web kamera, nabavka kamera, prikaz službenog voznog reda i cjenika Jadrolinije). Ukupna vrijednost ovog ugovora iznosi 248 tisuća kuna i sufinancirana je od FZOEU.’ – priopćila je gradonačelnica na svojoj FB stranici.

Podsjetila je i da su tijekom prošle godine Grad usvojio Operativni plan razvoja pametnog Grada-Smart City Supetar 2019.-2023., da se građane o proračunu informira putem interaktivnih zanimljivih Vizualizacija i tako se pridružuju pametnim i transparentnim gradovima. Nadalje, kreirali su aplikaciju kojom se jednostavnom vizualizacijom mogu pratiti svi relevantni podaci o proračunu. Aplikacija omogućuje korisniku uvid u statistiku i kretanja u razdoblju od tri godine. Uveden je GIS model sustav – moderna web platforma za prikazivanje, napredno uređivanje, dohvaćanje i dijeljenje geoprostornih podataka kako bi se dobio uvid u stanje na terenu za lakše donošenje strateških odluka te sustav za upravljanje i održavanja komunalne infrastrukture (ceste, rasvjeta, vodovod, kanalizacija i dr.) pomoću kojega se obavlja ažuriranje promjena u bazi te upravljanje intervencijama na terenu i pomoći kojeg su povezane sve službe. U tijeku je nabavka programa za građane kojom će moći prijavljivati sve vrste komunalnih problema u gradu. Od nadležnih službi očekuje se rješavanje prijava u roku od 48 sati, a status rješavanja predmeta moguće će biti praćeno elektronski, objasnila je gradonačelnica. (L.K.)