Najveći europski automobilski klub, njemački ADAC objavio je brošuru u potpunosti posvećenu Hrvatskoj pod nazivom “Hrvatska: zemlja za zaljubiti se” u kojoj Hrvatsku prikazuje kao turističku destinaciju bogate raznolikosti i nezaboravnih doživljaja.
Nera Miličić, voditeljica ispostave HTZ-a u Münchenu, koja je prenijela vijest o objavi brošure, istaknula je da ADAC, koji broji 22 milijuna članova, Nijemcima ujedno predstavlja najvažniji izvor informacija o putovanjima u inozemstvo, što je posebno važno s obzirom na to da više od 70 posto turista iz Njemačke u pandemijskim godinama svoja putovanja realizira osobnim automobilom.
– U tom je kontekstu suradnja s ADAC-om od velike važnosti jer se na taj način našim gostima pružaju točne informacije o uvjetima i planiranju putovanja. Osim toga, imamo i potporu jedne od najutjecajnijih njemačkih institucija koja uživa veliko povjerenje svojih građana i naših najbrojnijih turista, poručila je Miličić. ADAC u brošuri našu zemlju predstavlja kroz regije te opisuje njihovu povijesnu i kulturnu baštinu te prirodne ljepote. Istra je tako predstavljena kao pitoreskni poluotok koji se ističe po srednjovjekovnim gradovima i mjestima, venecijanskom naslijeđu i rimskim relikvijama te prekrasnim plažama i uvalama, dok se Kvarner prikazuje kao regija s prekrasnom obalom i otocima, od kojih su istaknuti Krk, Rab, Cres i Lošinj. Dalmacija se u brošuri prikazuje kao mjesto s puno sunca, prirodnih ljepota i kulturnog naslijeđa, a naš glavni grad Zagreb istaknut je kao središte Hrvatske, dok su središnja Hrvatska i Slavonija prikazani kao skriveni dragulji RH.
Uz navedeno, brošura donosi i korisne informacije oko putovanja u Hrvatsku, od savjeta za putovanja vlastitim automobilom pa do informacija vezanih uz kamping i drugih. Važnost izdavanje brošure “Kroatien: ein Land zum Verlieben”, odnosno “Hrvatska: zemlja za zaljubiti se”, od strane ADAC-a naglasio je i Selimir Ognjenović, vlasnik minhenske turističke agencije ID Riva tours.
– Brošurom je ADAC dao podršku Hrvatskoj kao destinaciji koju će korisnicima promovirati u svojim poslovnicama i među svojim partnerima. On tom brošurom njemačkim građanima šalje poruku da je Hrvatska zemlja u koju će se zaljubiti i da stoji iza svojih riječi. Naklonost jednog tako važnog udruženja koje u Njemačkoj ima veliko povjerenje građana pri planiranju putovanja, može poželjeti svaka destinacija na svijetu, a naročito autodestinacija poput Hrvatske, rekao je Ognjenović. Značaj objave briošure naglasio je i činjenicom kako ovo udruženje, zbog višemilijunskih članova, ujedno predstavlja i element koji postavlja trendove u ponašanju i odnosima prema destinacijamam, kako u Njemačkoj tako i u okolnim europskim zemljama poput Austrije, Švicarske, Nizozemske. Također, istaknuo je kako imati ADAC kao strateškog partnera na njemačkom tržištu od velikog je značaja, a ova brošura upućuje da su u planu i ostale aktivnosti i suradnju koja bi se mogla odvijati tijekom godine 2022.
Vlasnik ID Riva Tours-a, njemačkog turoperatora specijaliziranog za dovođenje gostiju u Hrvatsku, kazao je kako kampanja Hrvatske turističke zajednice kojom će se poticati rane rezervacije na njemačkom tržištu, upućuje na to da će tržište Njemačke ove godine manje kasniti nego prošle godine. Potvrđuju to rezervacije brodova iz flote ID Riva Toursa koji će iz Riječke luke isploviti već 23. travnja i 7. svibnja, dok je prošle 2021. godine prvi brod isplovio tek 5. lipnja. (www.novilist.hr)