Vijesti

Nin u posezoni privlačan turistima, značajna promocija putem inozemnih medija i društvenih mreža

Premda je ljetna sezona već uvelike za nama, na ulicama Nina i kroz posezonu ne manjka vidjeti popriličan broj turista. U privlačenju gostiju značajnu stavku čini i promocija grada tradicionalno već u inozemnim medijima i za novije vrijeme neizostavnim putem društvenih mreža.

Nin su tako posjetili i belgijski radio i TV novinari, pozorno razgledavajući ‘kraljevski grad’ zadivljeni prirodom, bioraznolikošću, pticama, ljekovitim blatom i staništima Natura 2000. Dobro su se pripremili za iznenadnu kišu, jer ih je podsjetila na belgijsko vrijeme, otkrivaju nam iz TZG Nina.

Novinarka Helena, početnica u kitesurfingu, bila je naročito oduševljena kada je otkrila školu surfanja u Ninu i obećala je da će se vratiti na poduku. Obišli su pješčane plaže i oduševili se saznanjem da Ninska rivijera ima oko 30 kilometara!

Fascinirani poviješću proizvodnje soli još od rimskih vremena do dan danas, zaključili su da je Nin savršeno mjesto za izvansezonski posjet, prenose nam iz Turističke zajednice Grada.

Talijanski influenceri Rita Capparelli i Salvatore Vita također su ovih dana posjetili Nin i upoznali se s kulturnom i prirodnom baštinom grada.

Tema i fokus posjeta talijanskih influencera je životni stil zadarske regije, a uz stručno vodstvo turističkog vodiča, slušali su o kulturnoj i prirodnoj baštini i dugoj povijesti grada Nina. Posjetili su još i Solanu Nin gdje su mogli čuti sve o proizvodnji soli, informirali su nas iz TZG Nina. (Grad Nin/PL)

Moglo bi vas zanimati

Našice: Zahvaljujući projektu aglomeracije u Ceremošnjaku na vodovodnu mrežu priključena 34 domaćinstva

Rovinj: Završena obnova Strukovne škole Eugena Kumičića

Makarska: Projekt Hepicentra predstavljen kao primjer dobre prakse na Nacionalnom festivalu mladih u...

Jastrebarsko: Uređeno 13 prometnica, započinju radovi na još sedam..