Nin je ovog ljeta postao omiljena turistička destinacija Britancima…
– Bilježimo povećani broj dolazaka iz Velike Britanije na što je utjecao posjet novinara s toga tržišta te promidžbe Nina kroz društvo odabranih svjetskih brendova. Brend Queen’s beach Nin je predstavljen u umjetničkom albumu Strive for Perfection: The Platinum Jubilee Edition unutar članka pod nazivom Jewel in the crown. Lansiranje povijesne knjige posvećene kraljici Elizabeti i promidžba koja je pratila taj događaj protekle godine utjecao je na povećanje vidljivosti Nina na tom tržištu. Struktura posjetitelja i turista se promijenila, pa uz obitelji s malom djecom i ljude starije životne dobi koji vole pješčane plaže, povećan je i broj dolazaka mladih, naglasila nam je direktorica TZ Nin, Marija Dejanović, te dodala kako je to rezultat devetogodišnjeg brendiranja Nina kao romantične destinacije, što se naročito svidjelo gostima s Otoka.
Grad Nin me krije, inače, izrazito zadovoljstvo turističkim rezultatima…
Podsjetimo, u prvih osam mjeseci ove godine ostvario 139.744 turistička dolaska što je jedan posto više u odnosu na 2022., a ostvareno je 1.092.113 noćenja što je gotovo isti broj noćenja kao u 2022. godini, kazala nam je Marija Dejanović, direktorica ninske Turističke zajednice, naglasivši kako su, tradicionalno, Nijemci bili najbrojniji, no struktura gostiju je ipak nešto promijenjena u odnosu na prethodna razdoblja pa slijede gosti iz Poljske što je rezultat promidžbe Nina na spomenutom tržištu.
– Domaći turisti ostvarili su 13.397 dolaska i 122.785 noćenja što je dva posto više dolazaka i dva posto više noćenja u odnosu na 2022. godinu. Strani turisti su ostvarili 126.347 dolazaka i 969.328 noćenja što je 1% više dolazaka i isti postotak noćenja u odnosu na prethodnu godinu. Od ukupno ostvarenih 139.744 dolaska i 1.092.113 turističkih noćenja najveći broj turista boravio je u Ninu i to 76.114 s ostvarenih 594.626 noćenja što je sedam posto više dolazaka i pet posto više noćenja u odnosu na 2022. godinu, istaknula je Dejanović.
– U odnosu na proteklu godinu u komercijalnom smještaju boravilo je 135.525 turista što je povećanje od jedan posto povezano s dolascima, a ostvareno je 997.555 turističkih noćenja što je gotovo isti broj kao u 2022. godini. U nekomercijalnom smještaju bilo je 4.219 turista i ostvareno 94.558 noćenja, a što je osam posto više dolazaka i dva posto više noćenja u odnosu na proteklu godinu, dodala je u razgovoru za Zadarski list Marija Dejanović, naglasivši kako tako dobri rezultati nisu slučajni.
– Kontinuiranom promidžbom kroz više kanala, a gdje prednjači digitalni marketing te utjecaj društvenih mreža, privukla se nova tržišna niša mladih romantičara i istraživača koji se redovno susreću na ulicama grada, bilo parovi, grupe ili pojedinci. Nastavljamo suradnju s pet lokalnih turističkih zajednica iz mjesta Zaton, općina Vir, Vrsi i Privlaka na zajedničkim projektima »Nin rivijere« s naglaskom na aktivni i održivi turizam. U rujnu se odvija nekoliko zabavnih i ekoloških događanja, a u pripremi su nove brošure za narednu sezonu, najavila je Dejanović.
A odličnim je rezultatima oduševljen i Emil Ćurko, gradonačelnik Grada Nina, koji je kazao kako su izvrsne brojke odraz dugogodišnjeg planskog uređenja kraljevskog grada Nina i sinergije svih javnih službi grada.
U Ninu očekuju izrazito dobru posjećenost i kroz rujan i ostatak posezone s obzirom na to da je Nin cjelogodišnja turistička destinacija privlačna zbog mnogobrojnih prirodnih i kulturnih atrakcija, a geografski položaj pruža mogućnost za ugodne šetnje, vožnju biciklima te uživanje na vjetru, surfing i kitesurfing. Turiste u Nin u kasnijim mjesecima privlači obiteljski ugođaj grada, mogućnost šetnje i provođenje vremena na području Ninske lagune – Natura 2000, što uključuje promatranje ptica, a za one najhrabrije nudi se i kupanje u moru ili korištenje ljekovitog blata. Također moguće je pohađanje kite i surfing škole ili škole jahanja. Nin ima veliki izbor sadržaja i u vrijeme početka jeseni pa se može posjetiti i Solana Nin – Muzej i kuća soli, dodala je Dejanović i na kraju najavila kako su u ovom mjesecu na rasporedu folklorni koncerti i ekološke akcije, te prigodno obilježavanje Svjetskog dana turizma. (Grad Nin/Zadarski list)