Grad Labin počinje sufinancirati obrte za čuvanje djece

Zbog sve veće potrebe za čuvanjem predškolske djece, te povremeno nedostatnim kapacitetom mjesta u vrtićkim, odnosno jasličkim skupinama do dovršetka novog objekta na Vinežu, Grad Labin od ove pedagoške godine ulazi u sufinanciranje trećih, privatnih osoba koje su kvalificirane za bavljenje ovom djelatnošću, potencijalno pružajući mladim obiteljima još jednu u nizu demografskih mjera usmjerenih djeci i roditeljima.

Ova Odluka definirat će uvjete pod kojima Grad Labin sufinancira djelatnost dadilja. Prijedlog je da se isto provodi kroz sufinanciranje obrta za čuvanje djece i obrta za ostale zabavne i rekreacijske djelatnosti, uz uvjet da osoba – vlasnik ili zaposlenik obrta – koja izravno radi s djecom, ima zvanje VŠS/VSS odgojitelja, odnosno prvostupnika ili magistra predškolskog odgoja.

Grad će sufinancirati obrte, za korisnike – djecu koja imaju prebivalište ili boravište na području grada Labina uz uvjet da je i barem jedan roditelj s prebivalištem u Labinu, te su u redovnom upisnom roku u Dječji vrtić “Pjerina Verbanac” Labin ostali na tzv. listi čekanja. Za navedene slučajeve, Grad bi izdao suglasnost za sufinanciranje za svaku pedagošku godinu u kojoj su popunjeni kapaciteti u Dječjem vrtiću „Pjerina Verbanac“ Labin.

Odluka je stavljena na javno savjetovanje u ponedjeljak 9. rujna 2024., a isto će biti otvoreno do utorka 17. rujna, nakon čega će odluka biti proslijeđena na donošenje labinskom Gradskom vijeću, na prvoj sljedećoj sjednici zakazanoj za posljednji tjedan u rujnu. Odluka o sufinanciranju djelatnosti obrta za čuvanje djece na javnom je savjetovanju do utorka 17. rujna 2024. (Grad Labin)

Moglo bi vas zanimati

Velika Gorica postaje 23. ITU grad, stiže 30 milijuna eura za dodatna kapitalna...

Mali Lošinj: U realizaciju krenuo program besplatnog dopunskog zdravstvenog osiguranja za umirovljenike

Novi Vinodolski udvostručio naknade za bebe i postao grad s najvećim naknadama u...

Ludbreg udvostručio naknade za bebe – roditeljima ubuduće po 800 eura!