Aktualno

Gradonačelnica Samobora Petra Škrobot sve popularnija na društvenim mrežama, koristi ih za direktnu komunikaciju s građanima…

Petra Škrobot, gradonačelnica Samobora, koristi vrlo uspješno sve tri mreže iz naše nedavno provedene analize– Facebook, Instagram i TikTok, pritom u dva prva (u trećem nismo računali Trend) bilježi prema prošloj godini značajan napredak u brojci pratitelja.

Tako se njen službeni FB profil u odnosu na lani „popeo“ za 926 fanova i sada ih ima 5.100, što je također respektabilna brojka i ulazi u Top 20 gradonačelničkih profila. Na Instagramu taj porast iznosi +23,8 posto (10.), na TikToku je u Top 10 (5.) ukupnim brojem  pratitelja (712) i „per capita“-9. pozicija (19 na 1.000 stanovnika).

-Društvene mreže jedan su od ključnih faktora u komunikaciji s građanima, ne mogu zamijeniti komunikaciju uživo, no danas su nezaobilazan i koristan alat u direktnoj komunikaciji s najvećim brojem građana u svakom trenutku- kazuje gradonačelnica Samobora.

Društvene mreže, dodaje nam, uz pozitivne, imaju i negativne strane, a to je širenje neprovjerenih i lažnih informacija, gdje ste kao čelna osoba Grada često na tapetu, međutim istovremeno omogućuju da se u najbržem mogućem roku reagira na takve informacije i osobno ih uz argumente i iznošenje činjenica demantira. Teme koje komunicira svakako su one koje se tiču posla i Grada, važnih projekata, komunalnih radova, manifestacija i ostalih aktivnosti, no s vremena na vrijeme komunicira i neke stvari iz privatnog života jer pokazalo se kako upravo to najviše voli publika na društvenim mrežama.

-Osim Facebooka, koristim i Instagram, Linkedin, TikTok, a plan je uskoro započeti i s nekoliko novih platformi. Upravo se TikTok pokazao kao odličan alat za približavanje najvećem broju korisnika u najkraćem vremenu. TikTok  aktivno koristim posljednjih nekoliko mjeseci što se pokazalo odličnim potezom s obzirom da broj pratitelja, ali vidljivosti objava svakodnevno rastu. Teme koje komuniciram prilagođavam publici, a kad je riječ o TikToku, onda su to mladi. Upravo zato kombiniram različit sadržaj od primjerice video klipova s televizijskih gostovanja, do press konferencija u kojima se ističu važne i značajne poruke, a Tiktok se pokazao kao izvanredan kanal za promociju gradskih manifestacija jer publika odlično reagira na video sadržaj s primjerice Samoborskog fašnika, Adventa i drugih manifestacija što svakako privlači dodatne posjetitelje u naš grad. Službenim profilom na društvenim mrežama upravljam uz pomoć administratora, a u ovom poslu to mora biti osoba od maksimalnog povjerenja. Kada upravljate velikim gradom i sustavom koji broji stotine ljudi, uz brojne dnevne obaveze i sastanke jednostavno je nemoguće u realnom vremenu isporučiti sve vijesti u tom trenutku i li pak odgovoriti na svaki komentar, no u većini situacija je najbitnije da budete prvi tako da je tu upravo administrator od izrazite pomoći. U svakom pogledu, društvene mreže jaka su platforma, a koristim ih prvenstveno da građanima plasiram pozitivne sadržaje i poruke te promoviram naš predivan Samobor i sve ono dobro što radimo u Samoboru- naglašava nam gradonačelnica. (P.Livajić)

Moglo bi vas zanimati

Novi Vinodolski udvostručio naknade za bebe i postao grad s najvećim naknadama u...

Ludbreg udvostručio naknade za bebe – roditeljima ubuduće po 800 eura!

Nova demografska mjera u Vukovaru: Mladim obiteljima gradske parcele za gradnju kuće za...

Novalja u 2025. ulazi s najvećim proračunom ikad: Besplatan vrtić za svu djecu,...