Vijesti

GRAD TROGIR TRAŽI DIREKTORA/ICU TURISTIČKE ZAJEDNICE

Bilić: Vrijedni, ambiciozni, kreativni – čeka vas posao iz snova!

Nadamo se da ćemo privući kvalitetnog profesionalca koji će znati kapitalizirati potencijal Trogira i čiji će entuzijazam pratiti naše planove i projekte, poručio je gradonačelnik Trogira

Turistička zajednica Grada Trogira raspisala je natječaj za novog direktora/icu. U trenutku kada je napravljena nova brand strategija grada i kreće se u implementaciju, te su paralelno s tim započele pripreme za novu sezonu, traži se osoba koja će rukovoditi turističkim potencijalom jednog od najljepših obalnih gradova s više od 100 godina tradicije turizma.

Natječaj je objavljen u Narodnim novinama po jasno definiranim kriterijima koji vrijede za sve turističke zajednice, a traje do 28.12.2019.

‘Trogir je dragulj s ogromnim turističkim mogućnostima i potencijalom, ne u smislu masovnosti nego u smislu kvalitete ponude i produljenja sezone. Imamo sve preduvjete za to, od predivne UNESCO-m zaštićene stare jezgre koja još uvijek živi i nije samo kulisa, pa do naša tri otoka, zagore, solidne restoranske ponude, malih OPG-ova…, ali sve to mora i može bolje. Tko god da bude na čelu našeg TZ-a, bit će ujedno i na slatkim mukama, ali imat će postavljene i visoke kriterije za smjer u kojem želimo ići u budućnosti. Turizam je jedna od naših glavnih gospodarskih grana i nadamo se da ćemo privući i dovesti kvalitetnu osobu koja će znati kapitalizirati taj potencijal’,  rekao je gradonačelnik Ante Bilić.

Trogir je s početkom prosinca zabilježio 148 tisuća dolazaka i 611 tisuća noćenja. U usporedbi s prošlom godinom, rast je u obje kategorije za oko četiri posto, no unatoč dosadašnjem dobrom radu turističkih djelatnika, iz Grada Trogira poručuju da rast nije i ne smije biti jedino mjerilo.

‘Godinu i pol dana radili smo na novoj branding strategiji grada koja nam otvara ogromne mogućnosti pozicioniranja na domaćem, ali i mediteranskom tržištu. Smatramo da trebamo znati odgovoriti potrebama modernih turista te im osigurati motiv da dolaze barem deset mjeseci u godinu, a s projektom brandiranja destinacije ozbiljno smo krenuli u to. Ponosan sam što smo prvi u Hrvatskoj tako sveobuhvatno započeli taj projekt dok se na nacionalnoj razini o tome tek govori. Zato želimo da se oni najbolji i najkompetentniji profesionalci prijave za čelno mjesto našeg TZ-a’,  istaknuo je gradonačelnik.

Osim implementacije nedavno predstavljene branding strategije koja se bazira na starim i suvremenim trogirskim majstorima, kroz kreiranje novih sadržaja i ponuda te kroz kvalitetnu komunikaciju i promociju na suvremenim kanalima, novi direktor/ica radit će i na razvoju brand storea čije otvaranje je planirano za 2020., a koji će Trogir također imati kao prvi grad u Hrvatskoj.

‘Nadamo se da će kandidati za ovaj posao pokazati poznavanje koncepta ambicioznih projekata u koje smo krenuli, dobru razinu marketinških i digitalnih znanja i da će njihov entuzijazam pratiti naše planove i želje. Da, želimo vrijedne, kreativne i energične ljude jer upravo takvi su jako potrebni i u javnom sektoru. Pozivam sve koji odgovaraju uvjetima natječaja i vide se u projektima koje smo pokrenuli da nam se jave. Čeka ih posao iz snova!’, kaže Bilić. (Grad Trogir)

 

Moglo bi vas zanimati

Ivanec nabavio novo vozilo za Vatrogasnu zajednicu vrijedno 27.000 eura

Proslavljen uspješan završetak ovogodišnjeg Adventa u Varaždinu

Slavonski Brod: Uskoro počinje gradnja pump track poligona u Splavarskoj ulici

Pakrac: Objavljen poziv, sportskim udrugama i klubovima do 40.000 eura potpora