Biogradska rivijera je u periodu posezone uvijek zanimljiva jer su manje gužve, a vrijeme je ugodno. Listopad je tako započeo »Cro Raceom« i »Festivalom kulture i komunikacija«, a nastavljen »Family dayom« u Crvenoj luci.
– Povoljnije cijene smještaja i usluga čine putovanje privlačnijim. U tom razdoblju, mnogi turisti istražuju autentičnu hrvatsku kulturu i gastronomiju, čime se potiče održivi turizam, kazala nam je direktorica Nives Jeličić, dodavši kako je u rujnu ostvareno oko 22 tisuće dolazaka, odnosno 117 tisuća noćenja, dok je nautički sektor ostvario oko 10 posto bolje brojke u odnosu na prošlu godinu.
U posezoni kada kupanje i sunčanje više nisu u fokusu, Biograd je idealno malo mjesto koje će ugostiti ljubitelje prirode i aktivnog odmora. Održavanje regata ili bicikliranje, stara jezgra i gastro ponuda, te različita događanja i wellness iskustvo u hotelima pružaju upravo ono što turisti i žele u ovom razdoblju sezone, ono što treba dodatno razviti svakako je zdravstveni turizam. Biograd na Moru ima potencijal da postane atraktivna destinacija za zdravstveni turizam, nudeći jedinstveno iskustvo posjetiteljima koji traže oporavak i revitalizaciju. Osim toga, Biograd može postati središte za organizaciju raznih manifestacija i radionica vezanih za zdravlje, koje bi privukle turiste zainteresirane za wellness i zdrav način života, naglasila je Jeličić. Što se tiče gastronomskog brendiranja Biogradske rivijere, prvi su koraci već odrađeni kroz razne radionice, kušana su jela svih uključenih restorana od strane brojnih novinara, a uskoro se kreće i s drugom fazom.
– Da bismo djelovali na razvoj zdravstvenog turizma i brendiranje Biograda kao gastro destinacije, potrebno je istaknuti i njegove prirodne resurse, poput idealnog geografskog položaja i blagotvorne klime gdje je ovakav vid ponude moguć cijele godine, istaknula je Jeličić. (Zadarski list)