Vijesti

Crikvenica: Smanjen broj nezaposlenih, raste broj turista – cilj je produljiti sezonu i razviti sportsko-rekreacijski turizam

Prema podacima DZS-a najveći broj noćenja domaći turisti ostvarili su lani u Crikvenici. U tri ovogodišnja mjeseca turizam ima bolje brojke nego lani.  Crikvenica je prepoznatljiva po zdravstvenom turizmu, a cilj je produljiti sezonu i razviti sportsko-rekreacijski turizam. Dolaskom sezone veća je i potražnja za radnicima, a na Zavodu za zapošljavanje u ožujku je bilo manje nezaposlenih nego lani. 

Crikvenički hoteli imaju otvorene oglase na nove radnike. Prema podacima HZZ-a za ožujak, cijela Ispostava Crikvenica imala je  veću potražnju za radnicima u odnosu na cijelu 2023. godinu i u odnosu na veljaču, a nešto manju u odnosu na prošlogodišnji ožujak. Na Zavodu je broj nezaposlenih smanjen, na kraju ožujka bilo ih je 242, u veljači 270, a u ožujku 2023. u Gradu je bilo 256 nezaposlenih osoba. I broj zaposlenih s evidencije je bio znatno veći u odnosu na lanjski ožujak.

Naravno, turizam, uključujući zdravstveni turizam glavni su aduti Grada. U prva tri mjeseca ostvareno je 13.100 dolazaka, što je za 41,7 posto više nego u istom razdoblju lani. Ostvareno je i 46.100 noćenja, što je za 30,4 posto više nego u ožujku 2023. godine.

‘Očekivanja za sezonu su nam pozitivna, s obzirom na iskustva koja smo imali na ovogodišnjim turističkim sajmovima na kojima je iskazan veliki interes za Rivijeru Crikvenica, kao i na temelju vrlo dobrih predsezonskih rezultata’ – rekla je nedavno za Novi list direktorica TZG-a Crikvenice Marijana Biondić.

U ovomjesečnoj publikaciji Grada gradonačelnica Ivona Matošić Gašparović u intervjuu ističe kako je cilj raditi na produljenju sezone, privlačenju novih turista, daljnjem jačaju zdravstvenog turizma, ali i sportsko-rekreacijskog turizma.

‘Imamo kvalitetne dvorane  i sportske terene, ali nisu dovoljno iskorišteni kad je riječ o sportskom turizmu koji nam je izuzetno značajan jer se odvija u periodu izvan špice sezone. Turistička zajednica mora raditi na stvaranju prepoznatljivih proizvoda. Zadržati manifestacije i aktivnosti koje su dobro prihvaćene od domicilnog stanovništva i turista, a dati veći naglasak na događanja koja privlače veći broj posjetitelja u predsezoni i posezoni. Po tom pitanju očekujem puno veći angažman, suradnju i podršku hotelske kuće Jadran. Bez potpore Jadrana, sav naš trud ostaje besmislen. Trebamo otvorene hotele u puno dužem periodu godine, rekla je nedavno gradonačelnica za Tunera.info, ali i dodala da je cilj otvoriti nove perspektive grada. ‘Znamo da novo doba otvara nove prilike i industrije te mi je u sljedećem periodu želja stvoriti uvjete za privlačenje IT industrije u Crikvenicu.’. (L.K.)

 

Moglo bi vas zanimati

Dan Grada Osijeka: ‘Svake godine rušimo svoje rekorde, Osijek postaje prava metropola Slavonije...

Poreč: Izgrađena nova prometnica u gospodarskoj zoni Buići-Žbandaj

Pula: Umirovljenicima i korisnicima nacionalne naknade uvećanje kućnog budžeta za 200 eura

Jastrebarsko: Umirovljenicima od 30 do 60 eura za blagdane