Vijesti

Đakovo: Stožer radi po cijele dane, suradnja, komunikacija i pravodobno informiranje propuste svode na minimum

Stožeri civilne zaštite  postale su ključne institucije u zemlji, a osim one na državnoj razini, puno je posla i po stožerima osnovanima u gradovima, koji od ranog jutra vode brigu o aktualnostima vezanima za koronu, kontaktiraju i izvještavaju županijske stožere, prate odluke na višim razinama… Napravili smo priče unutar gradskih stožera i provjerili kako im izgleda radni dan. Popričali smo tako i  s načelnikom stožera Grada Đakova Antunom Galićem i provjerili kako se u tom Gradu radi u ovim trenucima stalnih neizvjesnosti.

‘Onog trenutka kada smo spoznali da je pred nama duže razdoblje u kojemu ćemo imati puno posla i nepredvidivih obaveza i zadaća donijeli smo odluku da se stožer smjesti izvan gradske uprave kako ne bi ugrozili rad službenika i samo funkcioniranje gradske uprave. Odabrali smo lokaciju gradske nastavno-sportske dvorane. Tamo imamo uvjete za održavanje sastanaka većih skupina na zadovoljavajućoj distanci, a u samom smo središtu grada. S radom ujutro krećemo u 7 sati i do navečer 19-21 sati, po potrebi, jer puno ovisi o izdavanju propusnica za napuštanje područja Grada. Iza 19 sati šaljemo sva potrebna izvješća prema županijskom stožeru. Sa županijskim stožerom smo u vezi putem radioveze 24 sata, a od nedavno svaki dan se spajamo u 10 sati s nacionalnim stožerom kada dobivamo potrebna tumačenja za sve nejasnoće i pitanja iz prethodnog dana.’ – prepričava načelnik Stožera civilne zaštite Grada Đakova Antun Galić, ujedno i zamjenik gradonačelnika Đakova.

‘U stožeru smo po potrebi cijelo vrijeme, a logističku potporu nam daju po tri osobe koje su podignute iz gradske uprave i gradskih ustanova. Na terenu imamo operativne jedinice (30 osoba) po mjesnim odborima koje obavljaju kontrolu provođenja mjera na snazi i informiraju građane. Sve informacije podižemo na gradsku stranicu koje prenose lokalni mediji, dok telefonski upiti i informacije idu samo preko načelnika i zamjenika načelnika stožera, zato da sve kanaliziramo na jedno mjesto i kako bi se sve držalo pod kontrolom u ovoj nepredvidivoj situaciji  te na taj način eventualne propuste svodimo na minimum. Susrećemo se s različitim upitima (opravdanim i neopravdanim, šaljivim i onima za koje nije niti vrijeme niti mjesto). Sve do sada uspješno rješavamo, uz odličnu suradnju s policijskom postajom, vatrogascima, Crvenim križem, Domom zdravlja, komunalnim poduzećima, ali i građanima koji se u velikoj većini pridržavaju svih mjera, uputa i obaveza. Za kraj bih napomenuo kao zaključak, da kada izađemo iz ove situacije, definitivno treba promijeniti pristup o osiguranju građana o funkcioniranju sustava i situacija kao što su ovakve, kako bi bili spremni i sa što manje iznenađenja u nepredvidivim situacijama,’ zaključuje načelnik Stožera Đakova Antun Galić.

Inače, od ovoga tjedna  aktivirana je i nova operativna jedinica Civilne zaštite Grada Đakova koja će uz već postojeće članove civilne zaštite na terenu obavljati sve aktivnosti. Posebno će biti angažirani na prostoru Gradske tržnice koja je otvorena, ispred trgovačkih centara, banaka i pošte te posebno na izletištima i jezerima poput Bajera, Jošave i Mlinca. (L.K.)

Moglo bi vas zanimati

Bjelovar: Počela gradnja nove škole koja će omogućiti potpuni prelazak na jednosmjensku nastavu

Grubišno Polje: Za programe i projekte 21 udruge 72.000 eura

Krk: U staroj gradskoj jezgri uskoro se otvaraju Tritonovi zlatni dvori – mali...

Ozalj: Za uređenje dječjeg parka i senzornog kutka odobreno 40 tisuća eura