U 2021. godini Turistička zajednica Imota bilježi još jednu uspješnu turističku godinu.
Bila je zahtjevna, izazovna, prepuna nepredvidivih trenutaka, ali su Imoćani još jednom pokazali svoju sposobnost prilagodbe trenutku, kvaliteti i izuzetnoj angažiranosti.
-Započeli smo s provođenjem integralnog upravljanja kvalitetom na području Imotske krajine, a krenulo se i s mjerenjem kvalitete u turizmu. Svjesni važnosti koliko smo suodgovorni kada imamo naš proizvod ili uslugu na turističkom tržištu, prikupljali smo recenzije i komentare gostiju. U 2021. godini Imotska krajina na svom području u turističkim kapacitetima ima 95/100 ukupnu kvalitetu- upoznaje nas direktor TZ Imota, Luka Kolovrat.
Podsjećamo da je minimalna kvaliteta za izvrsnost prema IQM Destination IMOTA standardima 80/100, pa možemo zaključiti da Imota ima visoku kvalitetu i izuzetnu angažiranost svih turističkih djelatnika.
Kako bi Imota i dalje održavala kvalitetu svojih proizvoda i usluga, od velike važnosti je pratiti i analizirati recenzije, a platforme preko kojih posjetitelji najčešće ostavljaju svoje osvrte su Google Maps, Facebook, Airbnb, Booking.com, Tripadvisor. Prikupljeno je ove godine više od 1.500 recenzija gostiju Imotske krajine, a zadovoljni gosti kroz svoje komentare pisali su mišljenja, dali savjete za još kvalitetnijim turizmom. Kako bi se kvaliteta destinacije održavala i dugoročno poboljšavala IQM Destination team uvijek stoji na raspolaganju i svojim savjetima pomaže dionicima i članicama projekta na podizanju kvalitete usluga i proizvoda.
IQM Destination ima propisane standarde kojima se ta kvaliteta podiže, primjerice restoran koji posluje u okviru IQM Destination Imota smještajnog objekta ima obvezne elemente: minimalno 25 posto ukupne ponude lokalnog podrijetla, obvezno je imati u stalnoj ponudi minimalno 3 vegetarijanska jela minimalno 5 vrsta vina iz lokalnog vinogorja, te navoditi konkretno ime imotskog vinara, da se ujedno osnaži promocija lokalnih proizvođača.
U ovom slučaju Imota ima golemu prednost jer se nalazi na području gdje se vinova loza uzgaja od antičkih vremena i danas postoje vinari koji iz godine u godinu nastavljaju tradiciju proizvodnje vina. To su samo neka od propisanih standarda koja omogućuju kreiranje održivih dionika i destinacija koji zadovoljavaju potrebe modernog turista.
-Važno je napomenuti da svaki dionik dobiva svoju ocjenu kvalitete, prikupljenim recenzijama i komentarima za njegov objekt/uslugu. Uspoređujući s destinacijskim rezultatima, svatko od dionika turizma može vlastite rezultate usporediti s destinacijskim ukupnim rezultatom. Ovo je prilika da osvijestimo međusobnu povezanost koja gostima ostavlja ukupan dojam o našoj destinaciji. U 2022. godini nastavljamo s mjerenjem, ovaj puta s usporedbom 2021. Cilj TZ Imota je povećati broj recenzija, jer je to savršen marketinški alat. Kada nas gosti hvale i preporučuju to je ujedno i najbolji poziv za nove goste naše destinacije- ističu iz TZ Imota.
Podsjetimo, kako je Imotska krajina apsolutni turistički hit zaobalja. U 2021. upisala je rekordnih 100.000 noćenja! (visitimota.com/PL)