Vijesti

Jastrebarsko: Stožer CZ svakodnevno pred novim izazovima i problemima vezanim za nadzor i provedbu mjera u borbi protiv korone

Stožeri civilnih zaštita jedni su od najupečatljivijih ekipa u posljednje vrijeme, jer s obzirom na situaciju oko korone, svi žele biti pravovremeno informirani. A upravo su stožeri na prvoj crti svih informacija koje moraju prenijeti javnosti, a kako bi se poštovale sve mjere. Naravno, upita građana  je uvijek puno. Gradski stožeri moraju svoje informacije stalno upotpunjavati onima s nacionalne i županijske razine.

Provjerili smo kako izgleda radni dan stožera u Jastrebarskom. Načelnik Stožera civilne zaštite Grada Jastrebarskog je Stipe Bučar, koji je ujedno i zamjenik gradonačelnika.

‘U našem Stožeru svakodnevno se susrećemo s novim izazovima i problemima, a vezano za provedbu i nadzor Odluka koje su donesene od strane Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske. Tri Odluke (Odluka o mjerama ograničavanja društvenih okupljanja, rada u trgovini, uslužnih djelatnosti i održavanja sportskih i kulturnih događanja, Odluka o privremenoj obustavi javnog prometa i Odluka o zabrani napuštanja mjesta prebivališta i stalnog boravka u RH) znatno su opteretile rad Stožera u njegovoj organizaciji, a svakako i doprinijele zbunjenosti, nedoumici i bezizlaznoj situaciji naših sugrađana. Ponajprije zbog zabrane rada i zatvaranja uslužnih djelatnosti i ugostiteljskih objekata, a nakon čega slijedi bezbroj poziva i upita: kako i na koji način poslovati, kako dalje živjeti, ili pak, da li vi kao Stožer razmišljate o sudbini svojih sugrađana. Posebno su stresna bila pitanja o sudbini ljudi nakon što je privremeno obustavljen javni prijevoz. Neprestani pozivi i pitanja, doslovno uz suze i jecaj: kako ću do radnog mjesta, nemamo vlastitog prijevoza, ne vozim automobil, ili, ako se ne pojavim na radnom mjestu dobit ću otkaz. Puno pitanja, a mi kao Stožer nemamo adekvatnih odgovora, osim toga da je Stožer dužan za provedbu i nadzor donesenih Odluka. Kada je pak na snagu stupila Odluka o zabrani napuštanja mjesta prebivališta, telefoni i mobiteli zvonili su neprestano. Poziv za pozivom, pitanje za pitanjem, a uz to sve i razne potrebe naših sugrađana koje jednostavno nije moguće sve ni registrirati, a kamoli ispuniti. Nadalje, glede propusnica, vrlo brzo je ustrojen tim za izdavanje propusnica, a dogovoren je i način zaprimanja poziva te raspodjela posla. Tim marljivo radi bez većih problema, a bitno je napomenuti kako smo zbog velike navale prvih dana radili od 8 sati ujutro, pa do 22 sata navečer.’ – prepričava načelnik Stožera Stipe Bučar.

Nakon prvog sastanka Stožera, kaže, ustrojene su i operativne snage a to su: Policija, vatrogasci, komunalni redari, Gradsko društvo Crvenog križa Jastrebarsko te HGSS. Operativne snage svakodnevno obavljaju ophodnju prema rasporedu, a uz to djelatnice i volonteri Gradskog društva crvenog križa Jastrebarsko, zajedno s vatrogascima, dostavljaju hranu i lijekove starijim i nemoćnim osobama. Također, redovito podnose izvješća o svojim aktivnostima, kao i o situaciji na terenu. Kako u Stožeru ima i epidemiologa, i on također redovito podnosi izvješće o stanju na području Grada. (L.K.)

Moglo bi vas zanimati

Duga Resa: Umirovljenicima s najnižim primanjima 50 eura božićnice

Sportska zajednica Grada Rovinja dobila prestižnu nagradu za “Međugeneracijsku uključenost”

Grad Bjelovar usvojio Strategiju zelene urbane obnove

Proračun Grada Čakovca za 2025. godinu 80 milijuna eura, za investicije predviđeno 32.800.000...