Tvrtka Čistoća, kao i Grad Karlovac, u vrijeme korona krize donijela je određene mjere za pomoć gospodarstvu i građanima s ciljem olakšanja poslovanja pravnim i fizičkim osobama koje samostalno obavljaju djelatnosti. Tako tijekom druge polovice ožujka i tijekom travnja tvrtka Čistoća poslovnim subjektima, koji u tom periodu nisu poslovali, nije naplatila odvoz otpada. To je i umanjilo prihode tvrtke za 150 tisuća kuna, a istovremeno povećana je rashodovna strana za nabavu dezinfekcijskih i ostalih zaštitnih sredstava. Ipak, određenim uštedama i racionalizacijom troškova na svim razinama Čistoća je uspjela nadoknaditi taj iznos kako ne bi morali mijenjati cijene određenih usluga.

–Određene investicije nismo mogli izbjeći. Javili smo se na natječaj nadležnog Ministarstva za nabavu dvokomornog specijalnog vozila u kojeg će se prikupljati reciklabilni otpad. To vozilo će nam Ministarstvo sufinancirati s 85 posto potrebnih sredstava. Također, u tijeku su dva natječaja, jedan za mini smećare, a drugi za kombi vozilo kojeg samostalno financiramo, izjavio je direktor tvrtke Čistoća Tomislav Polić i dodao kako je Čistoća na reciklažnom dvorištu prošle godine u prvih osam mjeseci zaprimila 112 tona otpada, a ove godine u istom razdoblju čak 300 tona, pri čemu je novootvoreno reciklažno dvorište na Maloj Švarči zaprimilo 200 tona.

-Možemo reći da je to opravdana investicija i da ljudi sve više odvajaju otpad i voze ga na reciklažno dvorište, istaknuo je Polić te pozvao građane da i dalje što više koriste reciklažna dvorišta koja rade šest dana u tjednu, od ponedjeljka do subote, ali i zelene otoke i otpad odlažu na primjeren način kako bi povećali količine reciklabilnog otpada.

-Očekujem nastavak stabilnog poslovanja i prema svim proračunima ovu godinu bi trebali završiti pozitivno. Ovom prilikom bih zahvalio djelatnicima Čistoće, posebno onima u operativi koji su u uvjetima korone, kada su svi bili kod kuće, cijelo vrijeme obavljali svoj posao na terenu i mislim da smo sve svoje djelatnosti prikupljanja i zbrinjavanja otpada i čišćenja javnih površina savjesno i marljivo odradili bez većih prigovora, zaključio je Polić.
Gradonačelnik Damir Mandić podsjetio je da je tvrtka Čistoća dobila 500 spremnika za razdvajanje papira, odnosno plastike, a Grad Karlovac sudjelovao u sufinanciranju. Slijedi i obveza sufinanciranja 22.000 spremnika. Natječaj je završen i očekuje se da bi i ti spremnici mogli krenuti u raspodjelu do kraja 2020.

-Napokon možemo reći da imamo dobro postavljenu infrastrukturu za razdvajanje reciklabilnog otpada i narednih tjedana i mjeseci nastojat ćemo maksimalno informirati sugrađane o svim lokacijama gdje mogu odvajati svoj otpad. Moramo osvijestiti da je to zajednička obveza svih i Gradske uprave i tvrtke Čistoća, ali i svih građana. Samo tako brinemo o okolišu. Bez obzira na Centar za gospodarenje otpadom Babina Gora, mi već sada imamo mogućnost u gradu na pristojan i kvalitetan način razdvajati reciklabilni otpad, poručio je gradonačelnik Mandić.

Što se tiče sugrađana koji su uslijed nedavne tuče imali oštećenja na krovovima od salonita, naglasio je kako su zajedno s tvrtkom Čistoća osigurali sredstva da vlasnici kojima su krovovi oštećeni i koji mijenjaju krovove od salonita to mogu učiniti bez naknade, ali i svi drugi stanovnici Karlovca.
Ta mogućnost vrijedi do 31. prosinca ove godine a stupa na snagu 1. listopada. Informacije o čitavoj proceduri građani će moći dobiti u tvrtki Čistoća.

– Jako je važno, s obzirom na posebne procedure odlaganja azbestnog otpada, da se građani informiraju i iskoriste ovu mogućnost i besplatno zbrinu azbest, naglasio je gradonačelnik. (Grad Karlovac)