Nastavlja se s provedbom projekta Aglomeracije Koprivnica vrijednog 410 milijuna kuna. U Koprivničkim vodama održan je radni sastanak na kojem su sudjelovali Mišel Jakšić, gradonačelnik, Davor Vukmirić, zamjenik generalnog direktora Hrvatskih voda, Zdravko Petras, direktor Koprivničkih voda, Sandra Sinjeri zamjenica direktora Koprivničkih voda te ostali sudionici projekta.

Za Tender I dana 18. siječnja potpisan je ugovor za obuhvat općina oko grada.

-Od potpisivanja ugovora riješeni su svi dionici projekta, odnosno ugovoren je nadzor, definiran je voditelj projekta te je izvođač radova uveden u posao. Sada se čeka donošenje izvedbenog projekta te bageri mogu na gradilišta – rekao je Zdravko Petras, direktor Koprivničkih voda.

Velika podrška u provođenju projekta su predstavnici Hrvatskih voda.

-Obilazeći teren tražimo načine kako bi potencijalne probleme, koje takav veliki projekt za sobom nose, prevenirali. Također, pratimo dinamiku projekta kako bi se uvjerili da ono što je ugovorom regulirano bude i realizirano, a to se odnosi na cijene, kvalitetu radova i rokove – rekao je Davor Vukmirić, zamjenik generalnog direktora Hrvatskih voda.

Iz Koprivničkih voda su istaknuli kako Tender II koji se odnosi na obuhvat područja grada Koprivnice u pripremi te se očekuje donošenje odluke, kroz 10 dana.

-Najveći europski infrastrukturni projekt u povijesti Koprivnice i Koprivničko križevačke županije, kad pričamo lokalnoj komponenti, ulazi u svoje veliko finale, odnosno poslaguju se zadnje stvari oko potpisivanje tendera. Nakon toga slijedi i samo povlačenje nove vodovodne i kanalizacijske mreže i rekonstrukcija postojeće – rekao je Mišel Jakšić, i zahvalio se timu iz Koprivničkih voda i Davoru Vukmiriću iz Hrvatskih voda.

Projekt Aglomeracija Koprivnica se provodi na području grada i općina Peteranec (naselje Sigetec), Đelekovec (naselje Đelekovec), Koprivnički Bregi, Rasinja (Rasinja i Subotica Podravska), Drnje (Torčec, Botovo, Drnje) i Hlebine (naselje Hlebine). Bespovratna sredstva su u udjelu 69,2 posto prihvatljivih troškova, odnosno iznose 283 816 878,32 kuna. Preostali dio, 126 256 436,41 kuna sufinanciraju Hrvatske vode, Ministarstvo zaštite, okoliša i energetike, općine, Grad Koprivnica i Koprivničke vode, ističu iz Grada. (Grad Koprivnica)