Dubrovačku gradsku upravu posebno vesele izvanredni brojčani pokazatelji turističkih dolazaka i noćenja koji se i krajem godine nastavljaju na izvrsne cjelogodišnje rezultate, pa se Dubrovnik potvrđuje kao destinacija svih 365 dana u godini. Pritom posebno ističu najnovije brojke turističkih statistika za mjesec studeni koje su direktan rezultat redefiniranog zimskog turističkog proizvoda.
‘Kontinuirani rad na sadržaju i dostupnosti destinacije, suradnja Grada Dubrovnik i Turističke zajednice Dubrovnika sa svim čimbenicima iz privatnog sektora koji su to prepoznali i ravnopravno se uključili doprinose zajedničkom cilju Dubrovnika – grada za sve sezone.
Dubrovački zimski festival zaživio je i postao prepoznatljiv brand Dubrovnika zimi, uz vrhunske rezultate dolazaka iz same regije ali i gostiju s dalekih tržišta. Sa zadovoljstvom ističemo kako osim milijuna ljetnih fotografija po kojima je Dubrovnik inače bio prepoznat u svijetu, sada postoji i ona zimska, čarobnog živog Dubrovnika.
Grad Dubrovnik izražava zahvalnost svima koji su prepoznali, priključili se i doprinijeli ovom iznimnom postignuću.
Podsjetimo, Dubrovnik, šampion turizma, ostvario je rekordne rezultate kroz brojke poput tri milijuna noćenja i milijun dolazaka, o čemu svjedoče brojne nagrade. Za najuspješniju destinaciju Hrvatskog turizma u 2016. godina Hrvatska turistička zajednica dodijelila je priznanje gradu Dubrovniku jednako kao i priznanje za najuspješniju City break destinaciju, a Dubrovnik se okitio i titulom šampiona turizma za doprinos domaćoj turističkoj ponudi’, ističe pročelnik gradskog odjela za poduzetništvo, turizam i mora Vlaho Margetić. (Grad Dubrovnik)