Na održanom sastanku, povjerenica Medović je istaknula kako su sve pročelnice i pročelnici kao i njihovi timovi koji djeluju i rade unutar Gradske uprave tim koji mora djelovati zajednički i odgovorno voditi Grad sve do dolaska novog gradonačelnika i formiranja Gradskog vijeća Grada Dubrovnika nakon redovnih izbora u svibnju te je u tom smislu odredila dinamiku sastanaka kako bi se mogli odrediti konkretni prijedlozi koji će biti sastavni dio Odluke o privremenom financiranju.
Povjerenica je izvijestila da su joj u tijeku primopredaje dužnosti od bivšeg gradonačelnika, gospodina Andra Vlahušića uručena tri kratka izvješća, i to: Izvješće o stanju na žiro računu Grada Dubrovnika na dan 31. prosinca 2016. godine, Izvješće o stanju na žiro računu Grada Dubrovnika na dan 30. siječnja 2017. godine te Izvješće o plaćenim računima i nalozima Grada Dubrovnika u 2017. godini.
U izvješćima je naznačeno da na dan 30. siječnja 2017. godine stanje novčanih sredstava na žiro računu Grada Dubrovnika iznosi 11.626.059,36 kuna. Također je naznačeno da je ukupan iznos plaćenih računa i naloga koje je Grad Dubrovnik platio u razdoblju od 1. siječnja do 30. siječnja 2017. godine iznosi 31.001.098,55 kuna. Od Upravnog odjela za proračun, financije i naplatu Povjerenica je zatražila očitovanje o plaćenim nalozima, računima kao i očitovanje o pravnim temeljima prema kojima su plaćanja izvršena.
Povjerenica Medović osvrnula se i na nadolazeću Festu svetog Vlaha, Večeru od Kandelore i proslavu Dana Grada Dubrovnika uputivši molbu svim pročelnicama i pročelnicima da prisustvuju procesiji na Stradunu i na Goricu svetog Vlaha te i na taj način pokažu jedinstvo. (Grad Dubrovnik)