U prostorijama Gradske uprave Grada Novalje održana je konferencija za medije na temu projekta „OTVORENI GRAD“. Tom prilikom, gradonačelnik Ivan Dabo istaknuo je kako Grad Novalja brine o napretku i podizanju životnog standarda, a ova suvremena web platforma oslanja se na inovativna i digitalna rješenja, kako bi svoje aktivnosti, procese i smjernice djelovanja stavila u službu građana.
Tomislav Knežević, predstavnik tvrtke LIBUSOFT CICOM – zadužene za implementaciju platforme, naglasio je kako ova moderna i otvorena, online platforma ima za cilj građanima omogućiti što transparentnije, brže i učinkovitije sudjelovanje u gradskim aktivnostima.
-Dosada je implementirano 5 funkcionalnosti u sklopu platforme te je građanima omogućen pristup i korištenje sljedećih: Sustav informiranja građana, Financijske kartice, Digitalni obrasci, iTransparentnost i iProračun, rekao je Knežević.
-Ovime Grad Novalja, kao jedan od najuspješnijih hrvatskih malih gradova, ide još jedan korak naprijed u svom razvoju, a potpunim otvaranjem prema građanima nastoji se transparentnost podići na još višu razinu, zaključio je gradonačelnik.
Koje sve funkcionalnosti građani Novalje mogu pronaći na novalja.otvorenigrad.hr?
SIG Sustav informiranja građana – digitalni servis koji ubrzava proces obrade i praćenja predmeta. Servis je potpuno otvoren, što omogućava građanima uvid u svoje predmete u svim fazama rješavanja. Servis je dostupan putem računala, tableta ili mobilnog uređaja, a sve informacije se generiraju u realnom vremenu. Građani u bilo kojem trenutku i s bilo kojeg mjesta mogu provjeriti u kojem je statusu njihov predmet ili dokument te koji je referent za njega zadužen.
Financijske kartice – siguran i diskretan online servis koji omogućava uvid u osobne račune, a putem kojeg je upravljanje osobnim financijama, koje se odnose na obveze prema Gradu, jednostavno i brzo. Servisu se pristupa putem personaliziranog zaštićenog login-a, a svi podaci su aktualni i ažurirani te dostupni u bilo kojem trenutku.
Digitalni obrasci – omogućava jednostavno popunjavanje i predaju obrazaca putem digitalnog servisa. Građani mogu ispuniti, predati i pretraživati različite obrasce putem online servisa koji pojednostavnjuje proces, štedi vrijeme i otklanja dvojbe oko toga što ikako ispuniti te kome predati.
iTransparentnost – funkcionalnost koja na dnevnoj bazi daje pregled svih isplata iz Proračuna Grada prema pojedinim pravnim subjektima. Građani mogu u pretraživaču pronaći podatke o isplatama za proračunsku godinu, a klikom na pojedinu stavku dobiti dodatne informacije koje su sadržane u financijskim izvještajima Grada. Grad Novalja uvažava svoje građane, otvarajući im uvid u financije.
iProračun – brzo, točno i ažurno građanima će prezentirati sve relevantne informacije vezane uz proračun. iProračun Grada Novalje će davati detaljan pregled gradskog proračuna, uvid u glavne gradske prihode, investicije u školstvo, zdravstvo, vrtiće, kulturu, sport, poljoprivredu, komunalnu infrastrukturu i pružati sve ostale informacije važne za održavanje i podizanje standarda naprednog grada po mjeri svojih stanovnika. Ovaj sustav omogućava Gradu kvalitetnu komunikaciju s građanima, što u konačnici jača povjerenje građana prema Gradu i daje im osjećaj sigurnosti. (Grad Novalja)